RAMOWY ROZKŁAD DNIA.

Obraz znaleziony dla: ramowy rozkład dnia

 

      630–820      – schodzenie się dzieci, zabawy swobodne wg zainteresowań                                            dzieci, praca w małych  zespołach i indywidualna w ramach                                           pomocy  psychologiczno-pedagogicznej

      820–830     –  przygotowanie do śniadania, ćwiczenia poranne lub zabawa                                          ruchowa, czynności samoobsługowe

      830–900  –  śniadanie

      900–930    – zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczycielkę w oparciu                                   o realizowany program wychowania przedszkolnego

     930–1000   – zabawy dowolne, zespołowe lub indywidualne (grupy młodsze)

                               – zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczycielkę w                                              oparciu o program wychowania przedszkolnego (grupa starsza)

      1000–1210   – pobyt na powietrzu, wyjścia i spacery, obserwacje otoczenia                                          przyrodniczego gry i zabawy ruchowe, zajęcia dodatkowe

      1210–1230     –  przygotowanie do posiłku, czynności samoobsługowe

      1230–1300     –  obiad

      1300–1420     – odpoczynek na leżakach (dzieci młodsze)

                                 – krótki odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej lub bajce, praca                                    indywidualna z dzieckiem zdolnym lub o specjalnych                                                          potrzebach  edukacyjnych, ćwiczenia utrwalające wiedzę i                                                 umiejętności zdobyte w czasie zajęć dydaktycznych, zabawy                                           podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy tematyczne w                                                kącikach zainteresowań, pobyt w ogrodzie przedszkolnym,                                              zajęcia dodatkowe, religia (dzieci starsze)

      1420–1445   – czynności porządkowe i samoobsługowe, przygotowanie do                                        posiłku, zabawa ruchowa,  podwieczorek

      1445–1730  – zabawy dowolne w  kącikach zainteresowań, gry i zabawy                                               stolikowe, praca w małych  zespołach i indywidualna w ramach                                     pomocy psychologiczno-pedagogicznej, czynności opiekuńcze
                                    i organizacyjne, porządkowanie zabawek, rozchodzenie się                                              dzieci

 

  • Religia na wniosek Rodziców według indywidualnego harmonogramu
  • Zajęcia dodatkowe według indywidualnego harmonogramu pracy grup.