Ramowy rozkład dnia

     RAMOWY ROZKŁAD DNIA.

 

      630–820      – schodzenie się dzieci, zabawy swobodne wg zainteresowań      dzieci, praca w małych  zespołach i                                indywidualna w ramach   pomocy  psychologiczno-pedagogicznej

      820–830     –  przygotowanie do śniadania, ćwiczenia poranne lub zabawa  ruchowa, czynności samoobsługowe

      830–900  –  śniadanie

      900–930    – zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczycielkę w oparciu o realizowany program                                                     wychowania przedszkolnego

     930–1000   – zabawy dowolne, zespołowe lub indywidualne (grupy młodsze)

                             – zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczycielkę w  oparciu o program wychowania                                                przedszkolnego (grupa starsza)

      1000–1210   – pobyt na powietrzu, wyjścia i spacery, obserwacje otoczenia                                                                                                      przyrodniczego gry i zabawy ruchowe, zajęcia dodatkowe

      1210–1230     –  przygotowanie do posiłku, czynności samoobsługowe

      1230–1300     –  obiad

      1300–1420     – odpoczynek na leżakach (dzieci młodsze)

                                 – krótki odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej lub bajce, praca   indywidualna z dzieckiem                                                 zdolnym lub o specjalnych potrzebach  edukacyjnych, ćwiczenia utrwalające wiedzę i                                                             umiejętności zdobyte w czasie zajęć dydaktycznych, zabawy     podejmowane z inicjatywy dzieci,                                     zabawy tematyczne w   kącikach zainteresowań, pobyt w ogrodzie przedszkolnym, zajęcia                                                  dodatkowe, religia (dzieci starsze)

      1420–1445   – czynności porządkowe i samoobsługowe, przygotowanie do  posiłku, zabawa ruchowa,                                                   podwieczorek

      1445–1730  – zabawy dowolne w  kącikach zainteresowań, gry i zabawy   stolikowe, praca w małych                                                       zespołach i indywidualna w ramach  pomocy psychologiczno-pedagogicznej, czynności                                                        opiekuńczy i organizacyjne, porządkowanie zabawek, rozchodzenie się    dzieci

  • Religia na wniosek Rodziców według indywidualnego harmonogramu
  • Zajęcia dodatkowe według indywidualnego harmonogramu pracy grup.